Pages

Sunday, December 5, 2010

Awal pagi Ahad yg membosankan~

Bila dah terlalu lama online FB, mmg selalu jadi macam nie. dah la bosan, tak tau nak chat dgn sape. Last², habiskan masa dgn dengar lagu je. nak tidur, tak mengantuk lagi. aduii.

Ni la masalah bila cuti sekolah. rasa bosan, then nak pergi sekolah, sbb ada kawan² yang boleh sembang. tapi, bila hari sekolah, semua org mengharapkan cuti. adat kut? HAHA.

cuti ni, memang laa boleh ajak lepak, tapi tulaa..
masing² sibuk je memanjang. so agak bosan laa. tambah² dengan aku ada kelas addmath lagi tiap² petang. HAHA! sbb addmath aku teruk, so dipaksa oleh ibubapa aku utk ke kelas tambahan. huuuu

Nasib baik laa ada kawan² dekat kelas tambahan tu. tapi serius, masa mak aku pergi daftar, aku dapat rasa aku sorang je yang pergi kelas tu. Then bila tiba hari kelas tu mula, fuhhhh! nasib baik ramai kawan aku ada. Fahmi, Fadhil, Azfar, Ijat, kalau korang takde laa, aku rasa boleh bengong aku dalam kelas tu. HAHA!

No comments:

Post a Comment