Pages

Saturday, September 11, 2010

Selamat Hari Raya,

Assalamualaikum, dan Selamat Hari Raya Aidilfitri dkt semua umat Islam sekalian. Aku nak mintak maaf dkt semua, kalau aku ada salah silap kt korg semua. Kepada yg ada buat salah dkt aku, jangan korg bimbang, aku maafkan.

Raya kedua nie, aku balik dari bendang iaitu kampung aku, then direct ke Ipoh. Raya rumah sepupu sepapat aku segala, lepas nie baru la balik. Skrg nie pun actually aku dkt rumah sepupu aku je. Live blogging. Haha.

Aku raya tahun nie, tak lama sgt dkt kampung. Yelaa, adik aku nak periksa, esk pula kenduri anak sir Zul, that why la balik awal sikit. Tapi yg best, pakteh aku balik malam nie dari Johor. So best laa. Haha.

Oke, aku nak tnya korg. Best tak raya tahun nie? Hmm, bagi aku, takde laa sgt. Dgn mood tak menentu, mcm org dtg bulan pula. Tapi, aku laki oke? Hmm, mood aku tak menentu, skrg nie pun mood aku down gila, tp dah beraya dkt rumah org kan, so kena la buat2 ceria, walaupun tak sebenarnya. Kenapa aku moody? Well, biar aku sendiri je yg tahu.

So, berbalik semua, banyak korg dpt duit raya? Haha. Aku dpt boleh tahan la. Mcm budak ke aku nie? Tapi org dah bagi, terima jela. Haha. Dua tahun lg, aku tak dpt dah kod duit2 nie agaknya. So sedia jela dari awal. Haha.

Wehh, nanti blogging lg yea? Makan kejap. Huhu, kena paksa mkn dgn sepupu. Mkn laa sikit. Tc,

No comments:

Post a Comment