Pages

Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah 1432H yea kawan² :)

Kita semua tahu, semalam awal muharram, iaitu Tahun Baru dalam kalendar Islam. Aku rasa masih ada yang tak tahu, sebab dah terpengaruh dengan  kalendar barat je, so aku ingatkan, yang sekarang sudah tahun 1432H yea? :)

**********************************************************

Hari ni, macam biasa lahh. Bangun awal sikit, dalam pukul 12 tengahari macam tu. hehe. Bangun pun, kejap je, lepas tu tertidur juga. ishhh. ape lahh. Ingatkan nak berazam tahun baru ni, nak bangun awal laa, tapi awal pun, sejam je, cehhh. tapi takpe, esok masih ada :)


Aku pun tak tau nak update apa wei. Hari ni? Macam biasa, aku pergi kelas tambahan, kemudian lepak² dekat mamak cahaya. Makan, biasa laa aku ni jenis lapar sentiasa. makan je tau. haha. masa aku dengan fahmi sampai, kami dua je ada. memang rasa bosan la. call hafiz suruh datang. dy datang la dengan rahim. sambil² tu tengok 2 orang india kena saman dek polis, sebab tak pakai helmet. HAHA! padan muka korang weii. undang² negara kena patuhi laa. (cakap banyak, aku pun langgar lampu merah. sekali takpe, nie dah banyak kali woii) =.="


Makin lama, makin ramai orang datang cahaya. ramai tu takla ramai pun, 2 orang juga. HAHA! azfar dengan fadhil. well, dekat situ bergaduh kejap nak pergi mana. punya tak tau nak p mana. fahmi cakap dekat aku, "kalau kita tunggu diorang habis gaduh, nasi sepinggan pun kita makan boleh habis wei." HAHA! kau sorang laa weii. aku kenyangg dah.


So, akhirnya, azfar mengambil keputusan nak pergi pulau burung (kut). entahh, aku pun tak ingat apa dy sebut. dy suruh fadhil yang bawakkan, tapi, fadhil takmau sebab dia tak tau jalan. so semua bergantung dekat azfar. tapi tengok riak rupa, aku tau dah dia tak ingat jalan. HAHA! since minyak motor aku dah nak empty, so aku pergi la isi dulu. then, tukar plan, sebab aku tengok jam dah pukul 6. so kitorang plan pergi bukit panchor. msa otw, kitorang sampai dekat satu lampu trafik ni, memang TERBAIK laa lampu dia. HAHA! *kejap lagi aku update* 


then, fadhil dengan motor GT baru kepunyaannya adik beradiknya, cuba test motor dia tu masa turun bukit. Well, dengan bangga dy cakap dekat kitorang motor tu cecah 160KM/J. Alaa, KM je, kalau Mile tu aku peduli la juga. HAHA!


Hajat kitorang nak ke bukit panchor terbantut lagi dek masa yang tak mengizinkan. So, kitorang pun pergi ke ampang jajar. dah tak tau nak pergi mana dah. HAHA! sampai situ, sembang² jela. dah lama lepak situ, then kitorang pun balik. dan macam biasa, aku kena tinggal. HAHA! takpe motorku, aku jaga kau gila baik punya. nanti tak la kau rosak, aku pun senang :)


ps; aku tahu tajuk dia tak kena dengan apa yang aku tulis. maaf

No comments:

Post a Comment